Ovozli tinglash

Samsung kompaniyasining Bespoke AI seriyasidagi flagman muzlatgichlari tanqidlarga sabab bo‘lgan muammoni bartaraf etuvchi dasturiy yangilanishga ega bo‘ldi. Qurilma egalari o‘rnatilgan sensorli ekranlarda vaqti-vaqti bilan Apple va Amazon kabi yirik brendlarning reklama bannerlari paydo bo‘lgani va ularni olib tashlashning iloji yo‘qligidan shikoyat qilishdi. Narxi 1500 dollardan yuqori bo‘lgan bunday "syurprizlar" o‘ta salbiy qabul qilindi, boz ustiga Samsung reklamani namoyish etish uchun chegirmalar taqdim etmasdi.

Bespoke AI-dagi displeylar dastlab videoroliklarni ko‘rish, mahsulotlarni tezda buyurtma qilish va muzlatgich tarkibiga asoslangan retseptlarni tanlash uchun yaratilgan. Ko‘plab egalari haqiqatan ham ulardan YouTube va onlayn tayyorgarlik uchun foydalangan, ammo uchinchi tomon reklamalarining paydo bo‘lishi yoqimsiz kashfiyot bo‘ldi. Ijtimoiy tarmoqlarda bannerlar ogohlantirishsiz paydo bo‘layotgani va hech qachon o‘chirilmayotgani ommaviy ravishda qayd etila boshlandi.

Endi Samsung tizim menyusiga alohida "Reklama" bandini faolsizlantirish tugmasi bilan qo‘shdi. U Sozlamalar bo‘limining pastki qismida joylashgan. Agar bu parametr ko‘rsatilmasa, foydalanuvchilarga muzlatgichning operatsion tizimini eng so‘nggi versiyasiga yangilash tavsiya etiladi - shundan so‘ng Bespoke AI’ning barcha modellarida bannerlarni olib tashlash imkoniyati paydo bo‘lishi kerak.