Li Auto o‘zining avtonom haydash texnologiyalariga tayanadi. Konferensiyaning asosiy yangiligi M100 sun’iy intellekt protsessori haqidagi ma’lumotlar bo‘ldi. Texnik direktor Se Yanning so‘zlariga ko‘ra, keyingi avlod tizimiga integratsiya qilingandan so‘ng, chipning iqtisodiy samaradorligi hozirgi yuqori darajadagi analoglaridan uch baravardan ko‘proq oshadi, shu bilan birga xarajatlar sezilarli darajada kamayadi.
Bosh direktor Li Syanning ta’kidlashicha, 2026-yilda M100 paydo bo‘lishi bilan Li Auto avtomobillari "passiv ishlatiladigan vositalar"dan avtomatlashtirilgan va proaktiv imkoniyatlarga ega xizmat ko‘rsatuvchi provayderlarga aylanadi. Dekabr oyidayoq idrok va aniqlik yaxshilangan OTA 8.1 chiqariladi, yil oxiriga kelib esa VLA modelini yangi chipga yangilash yakunlanadi.

Kelajakda xavfsizlikni yaxshilaydigan sohadagi birinchi himoya avtomatik favqulodda tormozlash (AEB) funksiyasi kabi yanada innovatsion funksiyalar ishga tushiriladi. Li Auto, shuningdek, istalgan avtoturargohdan istalgan avtoturargohga barcha ssenariylar bo‘yicha avtoturargoh funksiyalarini o‘rganadi va ularni avtomobilni intellektual qidirish va avtonom quvvatlash funksiyalarini amalga oshirish uchun mustaqil ravishda qurilgan quvvatlash stansiyalari bilan birlashtiradi.
312 million kilometr haqiqiy ma’lumotlarga o‘rgatilgan VLA modeli rivojlanishda davom etadi. Shu bilan birga, keyingi avlod platformasi va chipini ishlab chiqish boshlandi. Kompaniyaning ta’kidlashicha, shaxsiy chip o‘z algoritmlari uchun chuqur optimallashtirish imkonini beradi, bu esa oxir-oqibat iste’molchi uchun eng yaxshi xususiyatlar va eng yaxshi narxni ta’minlaydi.
Li Auto prezidenti Ma Dunxuey kompaniya asosiy texnologiyalarni rivojlantirishni jadallashtirayotgani va kelgusi yilda o‘z brendi ostida 5C akkumulyatorlarini seriyali ishlab chiqarishni yo‘lga qo‘yishini ma’lum qildi.